بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

معرفی برترین دانشگاه های آنلاین دنیا

 

درس خواندن با یک کلیک

 

منبع :CNN

ترجمه میثم لطیفی - کارشناسان هزاره سوم بر این باورند که اگر دنبال محل مناسبی برای ادامه تحصیل هستید، بهترین محل دانشگاهی است که شما را به هدفتان می رساند... حتی اگر از آن دانشگاه ها دور باشید.

سال هاست که تحصیل در دانشگاه های آنلاین بین بسیاری از مردم رواج یافته است. تنها در ایالت متحده آمریکا سالانه بالغ بر یک میلیون نفر در حال گرفتن مدارک معتبر تحصیلی خود از این سیستم های آموزشی در رشته هایی مثل آموزش و پرورش، پرستاری، فناوری اطلاعات، بازرگانی، حسابداری، مهندسی نرم افزار، حقوق جزائی، مدیریت مراکز بهداشتی و درمانی و سایر رشته های موجود هستند. تنها تا سال 2007 از هر 10 دانشجوی آمریکایی، یک نفر به طور تمام وقت در سیستم های آموزشی آنلاین ثبت نام کرد.

دکتر «مایکل کری»(Michael Karry) دانشیار فناوری تعلیم و تربیت دانشگاه جورج واشنگتن در این باره می گوید: «مردم وقتی به سیستم های آنلاین آموزشی نگاه می کنند، تصور می کنند که این ها به سیستم سنتی لطمه وارد می کند.
ولی من فکر می کنم در کل، سیستم آموزش و پرورش در حال رشد و تکامل است.
بسیاری از افرادی که به واسطه داشتن کار تمام وقت و یا والدینی که مجبور به نگهداری از اطفال خود هستند و امکان شرکت در کلاس های سنتی و متداول را ندارند، می توانند به راحتی از طریق اینترنت به تحصیل خود ادامه دهند.»

متباقی این مطلب را در این لینک بخوانید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد