بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

سروس ای میل این سایت

سلام دوستان گرامی القدرم.

امیدوارم همیشه در حفظ و پناه ایزد باری تعالی همیشه شاد و مسرور باشید.

مدتی هست که با امتحان های سمستر ششم سردرگیر ام و آنقدر وقت نمی کنم تا به این برگه علمی خود سر بزنم ولی کوشش دارم تا برای خدمت بشما همه عزیزان و دوستداران علم و هنر هرچه از دستم برسد انجام دهم.

مدتی قبل گفته بودم که این برگه بزودی انشاءالله بسایت تبدیل خواهد شد ولی چون تنها ام و یارانم هم آنقدر در این رابطه با من دست کمک دراز نمی کنند لذا قادر نگردیدم تا سایت را که کار آنرا بکمک بعضی از نرم افزار های تخصصی سایت سازی شروع نموده بودم در این سمستر بپایان برسانم لذا می ماند به سمستر آینده ام... چون الحال امتحان هایم جریان دارد و متصلاْ رخصتی های تابستانی شروع میگردد که تصمیم دارم بوطن خود مراجعه نمایم لذا از کمپیوترم و انترنت دور خواهم شد...

ولی در این همه مدت کوشش بخرج دادم تا از گوگل اپلیت برای سایت خود سرویس ایمیلی بدست بیاورم و با کمک سایت سی او دات سی سی توانستم آن سیستم را فعال و بکار بندازم.

الحال میتوان از طریق این وبلاگ و سایت که در راه است و اسمش را هم »» اکونوپیدیا - مرجع مفاهیم اقتصادی به فارسی «« گذاشته ام سروس پست الکترونیکی یعنی ای میل داشته باشید...

چون:  admin@econopedia.co.cc

اگر کسی از دوستان و دانشجویان و متخصصین اقتصاد خواهشمند داشتن ای میل سرویس این سایت باشند لطفا در نظرات این وبلاگ ابراز نظر کنند و انشاءالله در اسرع وقت با ای میل فراهم کرده شان آدرس ای میل جدید econopedia.co.cc برایشان ارسال خواهد گردید.

شما هم میتوانید به آدرس admin@econopedia.co.cc به بنده ایمیل ارسال نمائید و انشاءالله بعد ازین ازین آدرس خود برای اخذ و ارسال ایمیل استفاده خواهم کرد.

ممنون.

برادر شما.... صهیب عبیدی ابتهاج

دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد