بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بروز شدم

سلام.

دوستان گلم.

امیدوارم همه در حفظ و پناه پروردگار باشید.

دیگر هیچ گفتنی خاصی نداشتم.... البته میخواستم این برگه خود را بروز کنم.

با امید نظرات دوستانه تان.

برادر و دوست شما.

ص ع ابتهاج

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن 1387/04/11 ساعت 06:57 ب.ظ http://marefat20.blogfa.com

سلام دوست عزیز از اینکه با شما که تحصیل کرده پاکستان هستید و به زبان فارسی خوب می نویسید آشنا شدم خوشحالم به امید روزی که در سیاره زمین هیچ خشونت و جنگی نباشد .

ممنون آقای محسن.
موفق و کامگار باشید.

برزو شیخی 1387/04/14 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام از تمام مطالب خوبی که در اختیار دانش دوستان از طریق سایت تان قرار داده اید متشکرم سعی میکنم بیشتر با شما ارتباط برقرار کنم

ممنون برزو جان عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد