بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

کاهش 10 درصدی فروش سونی اریکسون

سونی اریکسون در گزارش خود در سه ماهه سوم سال جاری میلادی اعلام کرد که میزان فروش این کمپانی با 10 درصد کاهش به 2808 میلیون یورو رسید. به گزارش آژانس خبری تلفن همراه (همنا)، کاهش فروش این کمپانی در مقایسه با سال 2007 در نتیجه گرایش سونی اریکسون به عرضه گوشی های ارزان قیمت بوده است.

این کمپانی تخمین زده است که سهم بازار گوشی های تلفن همراه سونی اریکسون در سه ماهه سوم سال یکسان بوده و همان سهم هشت درصدی را همچنان دراختیار دارد.
"دیک کومیاما" مدیرعامل سونی اریکسون در این باره گفت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم سه ماهه سوم سال سال برای سونی اریکسون چالش برانگیز بوده است.
وی افزود: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم، هدف ما مبنی بر کاهش 300 میلیون یورو هزینه های اپراتوری در هر سال تا پایان سه ماهه دوم سال 2009 همچنان به قوت خود باقی است که به نظر می رسد تاثیرات آن در نیمه دوم سال 2009 نمایان شود.
سونی اریکسون پیش بینی کرده است که بازار جهانی گوشی های تلفن همراه در سال 2008 نسبت به 1.1 میلیارد دستگاه گوشی فروخته شده در سال گذشته، 10 درصد رشد داشته باشد.

به نظر می رسد بخش اعظم این رشد متعلق به بازارهای درحال رشد باشد که گوشی های ارزان قیمت بیش از سایر گوشی ها در این بازارها مشتری دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد