بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بروز شدن دانشنامه فارسی اقتصاد


استارت مجدد بزرگترین و پیچیده ترین آزمایش تاریخ علم بشر
جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۸۸
Large Hadron Collider - LHC فعالیت "برخورد دهنده بزرگ هادرون" دوباره از سر گرفته شد بزرگترین و پیچیده ترین آزمایش علمی تاریخ بشر در تونلی واقع مرز فرانسه و سوئیس مجددا...
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388/09/20 ساعت 07:53 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=947

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?i=947
http://www.oxinads.com/?i=947

ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

امید 1388/09/22 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.s-p-r.blogsky.com

سلام دوست عزیز.بنده اخیرا جسارتی کرده ام مرتکب یک فقره داستان شده ام.خوشحال میشوم منت گذارید بر سر من و نظر ارشادی و انتقادی خود را ارائه فرمایید.نظرات ارزشمند شما برایم بسیار مهم و تاثیر گذار است.سپاسگذارم.
www.s-p-r.blogsky.com
stfirn@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد