فروش به زبان ساده، مبادلهءاطلاعات بین فروشنده و خریدار است. یک فروشندهء خلاق و ماهر کسی است که به بهترین نحو بتواند اطلاعات مربوط به نیاز مشتری را کسب کرده و سپس اطلاعات مربوط به محصول خود را در اختیار وی قرار دهد.
آینده گوشیهای موبایل: همراهان نسل فردا
راه عبور از عصر صنعت به عصر اطلاعات، آنطور که بیل گیتس و سایر همکارانش در صنعت انفورماتیک میگفتند، از کامپیوترهای خانگی نمیگذرد، مسیر اصلی گوشیهای تلفن همراه هستند. گوشیهایی که علاوه بر ماهیت ذاتی دیجیتالی شان تنها به انتقال صدا نمیپردازند و امروز بعضی شان حتی در نقش یک کامپیوتر تمام عیار همراه عمل میکنند، برای همین است که اگر موبایل را محصول شاخصی برای تغییر نام عصر اطلاعات به عصر اطلاعات و ارتباطات بدانیم، بیراه نرفتهایم.
۱- طراحی الگوریتم مناسب جهت ایجاد طرحهای شرکت دیتا
http://www.itc.ir/group/article/fani%20eghtesadi1.pdf
۲- تحلیل هزینه به سود (1)
http://www.itc.ir/group/article/tahlil.pdf
۳- مرکز صدور گواهینامه ملاحظات امنیت و تجارت
عنوان | موضوع | تاریخ | زبان | متن کامل | ||
کتاب " امنیت اقتصادی " | اقتصاد اسلامی | 06-05-2007 | فارسی | مشاهده | ||
کتاب " زمینه ها و موانع تحقق عدالت اقتصادی " | اقتصاد اسلامی | 06-05-2007 | فارسی | مشاهده |
فروش خودراتا 1200 درصدافزایش دهید! | ||
نویسنده:میشل کورکوران زبان:انگلیسی (463kB) | ||
فرمت فایل: exe | ||
تبلیغات دراینرنت ازنظرعلمی | ||
نویسنده:کلادهاپکینز زبان:انگلیسی (474kB) | ||
فرمت فایل: exe | ||
چگونه تبلیغات شمابه طورحیرت آوری جذب شوند | ||
نویسنده:جیم هولسی زبان:انگلیسی (396kB) | ||
فرمت فایل: exe | ||
اسرارسحرآمیزتبلیغات طبقه بندی شده | ||
نویسنده:جورینور زبان:انگلیسی (1.03MB) | ||
فرمت فایل: exe | ||
راهنمای برترین منابع رایگان درزمینه تبلیغات | ||
زبان:انگلیسی (800kB) | ||
فرمت فایل: exe | ||
AD Writing … Hitting Your Mark! | ||
این کتاب راهنمایی درزمینه تبلیغات مخصوصادرعرصه اینترنت میباشد. نویسنده:کریس سکور زبان:انگلیسی (409kB) | ||
فرمت فایل: exe | ||
تبلیغات تجاری ازنظرعلمی | ||
زبان:انگلیسی (638kB) | ||
فرمت فایل: exe | ||
کاغذ جادوئی برای یک اقتصاد دیجیتالی
کاغذهای دیجیتالی با ظاهر و احساس کاغذهای معمولی، اکنون دیگر پدیده ای نیست که فقط درداستان های علمی ـ تخیلی دیده شود. اگر چه کاغذ دیجیتالی کامل با تمام خصوصیات کاغذهای معمولی هنوز وجود ندارد، اما تعدادی از شرکت ها هم اکنون محصول تجاری اولیه از این فناوری را که ممکن است روزی در تابلوهای بزرگ پیام های بازرگانی (بیل بورد) یا صفحات نمایش کامپیوتر و یا در کتاب هایی با قابلیت چاپ مجدد ظاهر شوند، عرضه می کنند.
چالش تکنولوژیکی برای کاغذدیجیتالی این است که نه تنها باید نازک، انعطاف پذیر و قابل استفاده مجدد باشد، بلکه باید از مقدار نسبتاً کمی برق نیز استفاده کند. برای مثال، تصاویر باید با استفاده از نور انعکاسی (مانند کاغذ واقعی) به نمایش درآیند. نه ساطع کردن نور (مانند صفحه نمایش کامپیوتر کیفی یاتلویزیون). این ابداع ممکن است به زودی ماهیت کامپیوترهای دستی (handheld) را دچارتحول کرده و به یک نسل جدید از دستگاه های الکترونیکی منتهی شود. به علاوه، کاغذ دیجیتالی باید یک ریزپردازنده، یک منبع انرژی و قابلیت اتصال به دنیای خارج با استفاده از فناوری بی سیم مانند 802.11 یا Bluetooth را داشته باشد.
اما آنچه به این کاغذ جلوه جادویی می دهد، جوهردیجیتالی آن است.اگرچه برای تولیداین محصول چندفناوری بایکدیگربه رقابت پرداخته اند.اما تمام آن ها ازیک عنصرتصویری مینیاتوری که می تواندیک نقطه واحدسیاه یاسفید، روی صفحه ایجادکند، استفاده می کنند. دریکی ازاین روش ها، عنصرتصویری یک توپ کوچک است که یک سوی آن سفیدوسوی دیگرش سیاه است.توپ می تواندباچرخیدن، قسمت سیاه یاسفیدرانمایان کند. درفناوری دیگر، هرعنصریک کپسول کوچک است که درون آن ذرات میکروسکوپی جوهرکمرنگ بابارمثبت وجوهرتیرهبابارمنفی قراردارد.
یک صفحه مدارچاپی قابل انعطاف حاوی یک شبکه سیمی ظریف، درامتدادپشت کاغذقرارمی گیردکه درپشت هرعنصرتصویری یک نقطه تقاطع دارد. اگرولتاژکمی به یک سیم افقی ویک سیم عمودی داده شود، یک حوزه مغناطیسی کوچک درنقطه تقاطع این سیم به وجودمی آید. یک ریزپردازنده ولتاژورودی به شبکه رابرای تولیدتصویرکنترل می کند.هربارکه ریزپردازنده شبکه رافعال می کند، یک تصویرجدیدروی صفحه نمایش ظاهرمی شود.
سیم کشی کاغذدیجیتالی حدودتراکم مدارهای مدرن راگسترش داده است. یک کاغذدیجیتالی 11×8.5 اینچی بادرجه وضوح 300 نقطه دراینچ رادرنظربگیرید (مانندخروجی یک چاپگرمدل قدیمی)؛ این کاغذفقط برای به نمایش درآوردن یک تصویرسیاه وسفیدبه 8.4 میلیون ازاین کپسول هانیازخواهدداشت!
| ||
بهترینهای وب گلد | ||
زبان:انگلیسی (682kB) | ||
فرمت فایل: exe | ||
بازاریابی ازطریق موتورهای جستجو (سال 2001) | ||
زبان:انگلیسی (564kB) | ||
فرمت فایل: exe | ||
![]() |
بازاریابی الکترونیکی سودمند | |
نویسنده:هریس الجیبوری زبان:انگلیسی (402kB) | ||
فرمت فایل: exe | ||
چگونه سودمزایده راافزایش دهیم | ||
زبان:انگلیسی (351kB) | ||
فرمت فایل: exe | ||
101 نکته ورازبازاریابی پرقدرت | ||
(629kB) | ||
فرمت فایل: exe | ||
| ||
Master of Marketing inner circle | ||
(460kB) | ||
فرمت فایل: zip | ||
Marketing Warrioress | ||
(492kB) | ||
فرمت فایل: exe | ||
بزرگترین اسراربازاریابی درتمام اعصار | ||
زبان:انگلیسی (305kB) | ||
فرمت فایل: exe | ||
| ||
نویسنده:توماس مالتوس زبان:انگلیسی (683kB) | ||
فرمت فایل: pdf | ||
| ||
آینده عصراطلاعات مبتنی برسرمایه | ||
نویسنده:جیمزدورن زبان:انگلیسی (695kB) | ||
فرمت فایل: pdf | ||
| ||
نظریه کسب وکارتجاری | ||
نویسنده:تورستین وبین زبان:انگلیسی (1.18MB) | ||
فرمت فایل: pdf | ||
| ||
آدام اسمیت وجامعه شناسی مدرن مطالعه ای درباب روش شناسی علوم اجتماعی | ||
نویسنده:آلبیون اسمال زبان:انگلیسی (377kB) | ||
فرمت فایل: pdf | ||