بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

چرا بازار بازاریابی شبکه‌ای اشباع می‌شود؟

 

   چرا بازار بازاریابی شبکه‌ای اشباع می‌شود؟ 

منظور از اشباع بازار این است که مدت لازم برای پیدا کردن دو مشتری جدید آن‌قدر زیاد شود که دیگر فعالیت در شبکه کم و بیش متوقف شود و اعضاء از ادامه فعالیت منصرف شوند. در این مقاله ثابت می‌شود که هر سیستم بازاریابی شبکه‌ای، مانند گلدکوئست، اشباع خواهد شد در جواب استدلال شبهه‌ای به این شکل مطرح می‌شود «همیشه افرادی به دلایل مختلف موفق به رشد زیرمجموعه خود نمی‌شوند، پس اشباع رخ نمی‌دهد!» در ادامه مقاله به این شبهه نیز پاسخ داده خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد