بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

دانشنامه فارسی اقتصاد - ۶ نومبر ۲۰۱۰



ادامه را اینجا بخوانید...



مدیریت دانشنامه


نظرات 2 + ارسال نظر
زالی 1389/10/24 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام جناب ابتهاج

از سایت خوبت تشکر می کنم
من خیلی استفاده کردم
البته من اهیئت علمی دانشگاه هستم در گروه شهرسازی دانشگاه گیلان
ولی به مباحث اقتصادی خیلی توجه میکنم
در مورد میزان ماندگاری مدیران در ایران و دنیا اطلاعاتی لازم داشتم
البته هم مبانی نظری هم داده
اگر لطف کنید در این مورد کمکم کنید سپاسگزار خواهم شد
شاد باشید
nzali@guilan.ac.ir

امین 1390/04/11 ساعت 08:44 ب.ظ http://meynard.blogfa.com

از مطالب خوبتون ممنونم.

خوشحال و سپاسگذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد