بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

سلام بعد از یک ماه

سلام به همه دوستان گرامی.

امیدوارم هم تون خوشحال باشید. از نظرات صمیمانه تان یک جهان سپاس گذارم.

دوستان عزیز.... بنا بر مشکلاتی که در این منطقه ی که فعلا من قرار دارم نمیتوانم آنقدر زیاد به انترنت سر بزنم.... لذا نمیتوانم این برگه علمی خود را به ذوق شما آپدیت کنم.... انشاءالله بعد از یک ماه به دانشگاهم خواهم برگشت و در آنجا به آسانی میتوانم این برگه و سایر برگه های علمی وغیره خود را برای شما عزیزان آپ کنم.

ممنون.

برادر شما....

صهیب عبیدی ابتهاج

فیض آباد. بدخشان. افغانستان.

۰۰۹۳۷۹۷۲۲۱۴۰۱

بروز شدم

سلام.

دوستان گلم.

امیدوارم همه در حفظ و پناه پروردگار باشید.

دیگر هیچ گفتنی خاصی نداشتم.... البته میخواستم این برگه خود را بروز کنم.

با امید نظرات دوستانه تان.

برادر و دوست شما.

ص ع ابتهاج