بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

کلید موفقیت نام‌های تجاری در چین

 

کلید موفقیت نام‌های تجاری در چین

بسیاری از فعالان بازار گله می‌کنند که چینی‌ها به نام تجاری وفادار نیستند. مصرف‌کنندگان چینی می‌گویند یک روز به یک نام تجاری علاقه‌مند می‌شوند و روز بعد به نفع رقیب آن را کنار می‌گذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد