بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

سلام

سلام به همه دوستان.

  اینجانب صهیب عبیدی ابتهاج پسر عبیدالله سنگین . یکی از دانشجویان دانشکده بین المللی اقتصاد اسلامی در دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد.

از کران و منجان ولایت بدخشان افغانستان ام.

این وبلاگ را برای جمع آوری عناوین و مقالات آموزشی اقتصادی در یک نقطه برای همه محصلین و دانشجویان محترم اقتصاد افغانی تهیه نموده ام. امیدوارم که مورد استفاده و پسند دوستان قرار بگیرد.

از شما سایر بینندگان این بلاگ خواهشمندم که گر مرا در جمع آوری مواد اقتصادی از قبیل مقالات. کتب. مراجع. لنکهای مهم اقتصادی و دیگر اشیاء کمک نمائید. میتوانید این مواد را به آدرس الکترونیکی یا ایمیل من ebtihaj_obaidi@yahoo.com       or       abdullah.af@gamil.com  ارسال بدارید.

نظر دهی ازیادتان نرود.....

با عرض سلام و احترامات..... صهیب عبیدی ابتهاج

نظرات 3 + ارسال نظر


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

نوید 1388/06/08 ساعت 12:29 ق.ظ Http://Bl4ck-Hat.blogfa.com

سلام دوست عزیز.این نظر به صورت دسته جمعی برای تعداد بیشماری وبلاگ بروز شده ارسال شده است . در صورتی که دوست داری با این برنامه در هزاران وبلاگ بروز شده نظر خودت رو به ثبت برسونی به وبلاگ من سر بزن

akbar 1388/07/21 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.holdehost.com

سلام می خوای وب لاگت به صورت سایت در بیاد یا اصلا دوست داری سایت داشته باشی ما سیستم مدیریت محتوای زیر را به صورت رایگان برای شما نصب میکنیم شما در صورت داشتن( domain ) دومین فقط با پرداخت 6000 تومان صاحب سایت شوید
e107
rash cms
jomla
datalife

www.holdehost.com


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد