بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

Microsoft Math ۳,۰ Full

 

 

نرم افزاری برای محاسبات ریاضی که از جمع و تفریق انجام میده تا رسم نمودارهای بسیار پیشرفته و تبدیل انواع واحد به یکدیگر، فرمول نویسی با بیش از ۱۰۰ گزینه و صدها کار دیگه
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 42 مگابایت می باشد و فایل کرک در داخل فایل Zip قرار دارد)

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر 1386/09/20 ساعت 11:54 ق.ظ

لینک دانلود این نرم افزارها رو نمیشه بطور مستقیم بزارید. چون من نمی تونم از این صفحات دانلود کنم.
من می خواهم ضریب جینی رو محاسبه کنم. می خواستم ببینم نرم افزاری برای محاسبه آن وجود دارد. با توجه به اینکه نمودار ما گسسته است و نمیشه انتگرال گرفت؟ ممنون

سلام دوست خوبم....
ممنون از نظرتان.
این نرم افزار را من از سایتی کاپی نموده بودم ولی تا هنوز آنرا داونلود ننموده ام..
امروز آنرا خودم داونلود میکنم و میگذارمش توی پرشین گیگ. باز شما میتوانید از آنجا داونلودش کنید. البته حجم این برنامه ۴۲ میگا بایت یعنی زیاد است پس مشکلی شاید در داونلود برایتان رخ دهد...
بازهم امید وارم که از ین سایت حتی المقدور استفاده ای برده باشید.
ممنون.
ابتهاج

نیلوفر 1386/09/20 ساعت 04:38 ب.ظ

ممنون از شما. آیا نرم افزاری (یا یک برنامه xcell) برای محاسبه ضریب جینی وجود دارد؟
باز هم متشکرم

سلام دوست خوبم..
برای محاسبه این ضریب تا بحال من نرم افزاری دریافت ننموده ام ولی میتوانید از لنکهای ذیل موادی در آن مورد بدست آورید.
http://mafaia.people.wm.edu/gini/gini-21.html
و برای نرم افزار های اقتصادی لطفا این لنک را ببینید
http://www.oswego.edu/~economic/econsoftware.htm

البته من در تلاش ام که هر گونه نرم افزار های اقتصادی را برای دانشجویان یا دانشمندان اقتصادی تهیه نمایم ئ انشاءالله در روزهای نزدیک نرم افزار مورد ضرورت شما را تلاش و در اینجا خواهم گذاشت..
ممنون.
صهیب ابتهاج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد