بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

سلام به همه محصلین گرامی.

سلام به همه محصلین گرامی.

امیدوارم همه با یک عزم راسخ برای خدمت به میهن و ملت خود دور از اهل و عیال و فامیل خود در این دانشگاه شهیر جهانی مشغول آموزش هستید.

امیدوارم که همیشه در دلتان درد آن وطن روزدیده و درمانده خود موجزن باشد.

امید دارم تا وقت نهایت ارزشمند خود را هیچوقت به هدر ندهید. و از هر موقعی که باشد ولو هر طریقی باشد استفاده اعظمی برای دریافت دانش و فهم بیشتری در رابطه با خدمت به میهن و دین خود باشید.

همه بهتر میدانید که وطن به ماوشما ضرورت دارد چون آینده تابناک و درخشان وطن ما وشما هستیم وگر از ما چیزی ساخته نشود آینده وطن مان در خطر خواهد بود.

لذا با همین عزم بنده چون محصل فاکولته اقتصاد اسلامی هستم یک وبلاگی که الحمدالله آنرا توانستم به وبسایتی تبدیل نمایم که روزانه بیشتر از ۳۰۰ بازدید کننده از سرتاسر جهان دارد و در بخشهای اقتصاد. ریاضیات. منجمنت و اداره. اقتصاد اسلامی. بانکداری اسلامی و غیر اسلامی. تجارت. روابط تجارتی. سرمایه گذاری. بازاریابی و بازارهای جهان و همچنان در امور اقتصادی افغانستان و جهان اعم از اخبار و گذارشات روز عناوین مقالات و یادداشت های دارد. نام آن وبسایت را ((بنگاه آموزشیی و اقتصادی صهیب عبیدی -ابتهاج)) گذاشته ام.

همچنان وبلاگ های دیگری در رابطه با کمپوتر و روانشناسی وغیره دارم و همچنان دوستان دیگری هم که در فاکولته های مختلفی مشغول تحصیل اند چون مطیع الله جان محصل فاکولته سیاست و روابط بین المللی و همیم جان و عبدالله مسعود و سایر دوستان دیگر در پوهنتون های دیگر جهان چون آقای خلیل الرحمان سلحشور حیتی در دانشگاه ازمیر ترکیه نیز از خود وبلاگها و وبسایت های دارند.

بنظر بنده این همه موارد خدمت به میهن و ملت خود هستند که ازین طریق میتوان وطن و وطنداران خود را به جهان روشناس کرد.

شما هم میتوانید با یکجاشدن با ما در این گروپ از همه اخبار و کارکرد های محصلین افغانی در سرتاسر حهان و خصوصا در پاکستان باخبرشوید.

 این هم آدرس گروپ گوگل

 

ممنون از لطف و کرم تان.

برادر شما

صهیب عبیدی ابتهاج

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد