بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بازی باخت - باخت

‌استادان و صاحبنظران از اثرات و عواقب تحریم و راهکارهای رویارویی با آن می‌گویند.

ادامه:» بازی باخت - باخت

نظرات 2 + ارسال نظر
افشین حقیقی 1387/01/31 ساعت 02:21 ب.ظ http://shooan.blogfa.com

خومشحالم که با این تنوع سایت را تدارک دیده اید. مطالب مربوط به نظریه بازیها را هم دیدم. خوشحال می شوم بتوانیم بیشتر با هم آشنا شویم.
در ضمن ارائه مطلب در زمینه های نظام مدیریت کیفیت و مدلهای تعالی اروپایی در سایتی که متخخص آن اقتصاد می خواهند بیشتر توجهم را جلب کرد. من هم در مورد نظریه بازیها می نویسم و کارشناس ارشد (‌Master ) در زمینه مهندسی صنایع ( Industrial engineering) هستم.

ممنون افشین جان.
از بازدید و نظردهی و اظهار خوشحال تان بسیار خورسندم.
از همکاری با شما من هم بسیار خوشحال خواهم بود ولی متاسفانه مشکلی که من بدان روبرو ام این است که همه وبلاگ های بلاگفا و پرشین بلاگ در اینجا ها (پاکستان و افغانستان) فلتر شده اند و من نمیتوانم هیچ یکی از وبلاگهای بلاگفا و پرشین بلاگ را باز کنم. لذا از شما خواهشمندم که در هر موضوعی که ضرورت برای همکاری من بشما احساس کردید مرا در این جا (وبلاگم) باخبر سازید . انشاءالله در خدمتان خواهم بود.
ممنون.
برادر تان

علی دهش ور 1387/12/05 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام - خیلی عالیه من کارشناسی ارشد صنایع هستم
می خواسنم در مورد تئوری بازیها بیشتر بدونم ممنون می شم کمکم کنید .
موفق باشید.
Email:a_deheshvar@ind.iust.ac.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد