شش سیگما در سازمان های خدماتی انگلیس: نتایج به دست آمده از مطالعه یک خلبان
Six Sigma in the UK service organisations: results from a pilot survey
شش سیگما در حال حاضر به صورت افزایشی در فرآیندهای متنوعی به کار گرفته می شود. از تولید گرفته تا خدمات و فعالیت های معاملاتی گوناگون.شش سیگما در کاهش شدید متغیرهای فرآیند و نرخ شکست در تمام فرآیندهای بحرانی کاری، جهت ایجاد بهبود در عملیات فرآیندی که سرمایه گذاری لازم را در خط پایانی سازمان به ارمغان می آورد، ثابت شده است. این مقاله با یک مطالعه مقایسه ای ساده بین تولید و فرآیندهای خدماتی از حیطه کاربرد شش سیگما شروع می شود. سپس نتایج یک بررسی خلبان را که در سازمانهای خدماتی انگلیس جهت درک شش سیگما به کار رفته است را نشان می دهیم. و در نهایت الزاماتی که در اجرای موفق شش سیگما در بخش های خدماتی لازم است را گزارش می دهیم.
برای دریافت متن ترجمه مقاله فوق می توانید آن را در فرم درخواست مطرح فرمایید.(این مقاله 8 صفحه Pdf می باشد.)