بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

بنگاه دانش اقتصاد *ابتهاج*

مقالات آموزشی اقتصادی صهیب عبیدی

دانلود کتاب ثروت ملل آدام اسمیت


کتاب شهیر << ثروت ملل - The Wealth of Nation >> از پدر اقتصاد جدید آدم سمیت را امروز برای برادران و خواهران عزیز و سایر دانشجویان اقتصاد تقدیم میدارم.
دانلود کتاب ثروت ملل آدام اسمیت
نظرات 6 + ارسال نظر
فجر 1388/01/08 ساعت 09:25 ق.ظ

برادر عزیزم سلام وبلاگ زیبایتان را دیدم بسیار خوشم امد من هم دانشجوی اقتصاد هستم در دانشگاه کابل ُُ باید بگویم من هنوز وبلاگی ندارم و به محض اینکه ساختم به شما خواهم گفت
تشکر

ممنون.
شما را به این برگه علمی خوش آمدید میگویم و امیدوارم که از مطالب یان نه تنها خودتان بلکه دوستان شما و سایر وطنداران عزیزم هم مستفید شوند.
موفق باشید.

منتظر نظرات آینده شما هستم.

وحید 1388/05/17 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام و خسته نباشید حضور شما باید بگم من یک ایرانی هستم که مدتهاست دنبال یک وبلاگ یا سایت اقتصادی خوب بودم و از اینکه تونستم چیزی که میخواستم پیدا کنم خوشحالم واز شما متشکرم امیدوارم همیشه موفق باشید.
ما زنده از آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست

خیلی خوشحالم که در خدمت دوستان و علم پروران قرار گرفته ایم و عزیزان از دست آورد های ما مستفید میشوند...
موفق و سرفراز باشید

ابتهاج
همچنان میتوانید سایت مارا در این لینک ببینید:
http://ebtihaj.kokchapress.com/

amin 1388/12/16 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام دوست عزیز. کتاب ثروت ملل که گذاشته اید ناقص می باشد.

عزیزم ناقص نیست بلکه باید شما منتظر باشید تا همه دانلود شود.

یونس 1389/05/21 ساعت 05:30 ب.ظ http://younesnouri.blogfa.com

سلام
دست شما درد نکند
بسیاد مطالبتون مفید بود.

حسین 1389/07/13 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام دوست
من نتوانستم کتاب آقای اسمیت را دانلد کنم ...خواهش می کنم اگر امکان دارد این کتاب را به من ایمیل کنید.
ممنون

بمن که خیلی خوب دانولد میشه

سلام دوست من.
از وب لاگ خوبت دیدن کردم و بابت کتاب ارزشمند ثروت ملل تشکر می‌کنم. موفق باشی. بز هم بهت سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد